Το φθινόπωρο, είναι η εποχή του χρόνου που η φύση προσφέρει μεγάλη ποικιλία φρούτων, που είναι πλούσια σε θρεπτικά συστατικά και συμβάλλουν στην ενίσχυση του οργανισμού μας!

Για να θωρακίσετε λοιπόν το ανοσοποιητικό σας, μπορείτε να εντάξετε στη διατροφή μερικά από τα παρακάτω φρούτα.

Πορτοκάλια

Το πιο δημοφιλές φρούτο διεθνώς περιέχει βιταμίνη Α, Β και C και είναι καλή πηγή φολικού οξέως, καλίου, ασβεστίου, σιδήρου, ιωδίου, φωσφόρου, μαγγανίου, νατρίου και ψευδαργύρου. Είτε καταναλώνετε τον χυμό του είτε ολόκληρα, τα πορτοκάλια μπορούν να χαρακτηριστούν οι «βασιλιάδες» των φθινοπωρινών φρούτων.

Μήλα

Τα μήλα είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικά, φυτικές ίνες και φυτοθρεπτικά συστατικά. Μελέτες έχουν, επίσης αποδείξει ότι η κατανάλωση τουλάχιστον δύο μήλων την εβδομάδα μειώνει τον κίνδυνο του άσθματος και του διαβήτη τύπου 2, και ενισχύει την υγεία των πνευμόνων. Οι συνταγές με μήλα είναι δεκάδες, από φρουτοσαλάτα, μηλόπιτα, κομπόστα, μήλα ψητά καθώς και μαρμελάδα.

Ρόδι

Tο ρόδι είναι ένα φρούτο που τονώνει το ανοσοποιητικό και θωρακίζει την υγεία. Είναι πλούσιο σε βιταμίνες Α και E, σίδηρο, κάλιο και φυτικές ίνες.

Αχλάδια 

Τα αχλάδια έχουν πολλές φυτικές ίνες. Έχουν, μάλιστα, ένα από τα υψηλότερα επίπεδα ινών από όλα τα φρούτα. Αυτό μπορεί να βοηθήσει στη ρύθμιση των κινήσεων του εντέρου και να σας κρατήσει από το να έχετε φούσκωμα ή δυσκοιλιότητα. Τρώγοντας μόνο ένα αχλάδι ή πίνοντας ένα ποτήρι χυμό αχλάδι την ημέρα μπορείτε να βοηθήσετε το πεπτικό σας σύστημα να λειτουργήσει ομαλά.

Σταφύλια

Έχουν μεγάλη περιεκτικότητα σε βιταμίνες Α, Β, C και κάλιο Θεωρούνται ως αποτοξινωτική τροφή, η οποία καταπολεμά την κατακράτηση υγρών και αυξάνει τη διούρηση, βοηθώντας έτσι στην αποβολή των τοξινών.

Δείτε επίσης

Γνωρίζετε τη σωστή σειρά εφαρμογής των καλλυντικών και ποια δεν πρέπει να συνδυάζουμε για να μην ...
Οι ηλεκτρολύτες είναι μέταλλα και ιχνοστοιχεία τα οποία έχουν ένα μικρό ιοντικό φορτίο και ...